۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۹۵۲۶۳
آیت الله محمودی گلپایگانی:

۲۲ بهمن امسال روزی بی نظیر در کشور خواهد شد| مسؤولان از حاشیه ها دوری کنند

۲۲ بهمن امسال روزی بی نظیر در کشور خواهد شد| مسؤولان از حاشیه ها دوری کنند
امام جمعه ورامین گفت: ۲۲ بهمن امسال روزی بی نظیر در سراسر کشور خواهد شد و مردم با حضور پرشورشان مشتی محکم بر دهان دشمنان و نفوذی ها خواهند زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از بسیجیان این شهرستان، با بیان اینکه مردم ایران، مردمی خوب، متدین و وظیفه شناس هستند، گفت: ملت خداشناس و خداجوی ما با حضور خود در کلیه مراسم های ملی، دینی و مذهبی نقش آفرینی می کنند.

وی اضافه کرد: این وظیفه شناسی مخصوص زمان حال نیست و حتی در زمان پیامبر اکرم(ص) هم سلمان فارسی درخشش های متعددی داشت و بین اقوام و قومیت های مختلف اسم ایران و غیرت ایرانی را زنده نگه می داشت.

امام جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های سپاه و بسیج در کشور اشاره کرد و افزود: بسیج باید در کارهای فرهنگی دوشادوش مساجد حرکت کرده و فعالیت های مسجد و اقدامات فرهنگی آن با یکدیگر گره بخورد، چرا که هدف اصلی هر دو خدمت رسانی به خلق خدا، جامعه و جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ابراز داشت: اقدامات فرهنگی بسیجیان باید به گونه ای باشد که جوانان را جذب مساجد و از آلودگی ها برهاند.

آیت الله محمودی بیان داشت: دهه فجر در چهل سالگی انقلاب تماشایی خواهد بود، با وجود فتنه های فراوان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمن امسال روزی بی نظیر در سراسر کشور خواهد شد و مردم با حضور پرشورشان مشتی محکم بر دهان دشمنان و نفوذی ها خواهند زد.

وی در پایان درباره مسأله چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: مسؤولان نظام بدون حاشیه وارد کار شوند تا با این کار خود دشمنان را مأیوس کنند./804/پ210/ب1

ارسال نظرات